Pasteur [ 10 ] - - - [ 0 ] Chapalos ( EVOBANK SON SLOT )

  • Konu Sahibi Deleted member 1065
  • Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oguzhan

Nemere
Oyuncu
Katılım
23 Haz 2017
Mesajlar
850
Yaş
24
Nick
Jaxcalio
Lonca
Vesselam
Sınıf
Sura
Krallık
Chunjo
Sunucu
Keith
aglama la dun vs cekiyordun alttan pm attim hemen r yaptin istedigin iddiaya varim bu aksam atalim bakalim nasil atiyormussun sura vsyi
10 0 Kestiğim bir slotu daha bir daha niye keseyim söylermisin ?
Seninde gazman abilerinin yanında item diye dolandığın zamanlar biz vs atıyorduk burda eski tatışırsak zararlı cıkarsınız boş konuşmayın konu sadece güncel kasarsınız en son vs de unutma vs cagırdın beni 10-5 şamarlaya şamalarya gönderdim o yüzden ötede kudur 😄👍
Bizden aldığın itemlerimi söylüyorsun kadir vs atıcam seti versene ? unuttun heralde o günleri demi bize sorup vs atıyordun şimdi inkarmı ediyorsun ?
 

CanseveN

Debout.
Oyuncu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
500
Yaş
18
Nick
CanseveN
Lonca
1881
Sınıf
Sura
Krallık
Shinsoo
Sunucu
Keith
10 0 Kestiğim bir slotu daha bir daha niye keseyim söylermisin ?

Bizden aldığın itemlerimi söylüyorsun kadir vs atıcam seti versene ? unuttun heralde o günleri demi bize sorup vs atıyordun şimdi inkarmı ediyorsun ?
konusma primci sen bizim tayfayla vs falan atamazsin en azindan alttan vs cekip r yapmiyoruz kralini getir biz hep burdayiz zaten az yuregin olsaydi evondrese vs cekip afk yatmazdin kaybol konudan.
 

Oguzhan

Nemere
Oyuncu
Katılım
23 Haz 2017
Mesajlar
850
Yaş
24
Nick
Jaxcalio
Lonca
Vesselam
Sınıf
Sura
Krallık
Chunjo
Sunucu
Keith
konusma primci sen bizim tayfayla vs falan atamazsin en azindan alttan vs cekip r yapmiyoruz kralini getir biz hep burdayiz zaten az yuregin olsaydi evondrese vs cekip afk yatmazdin kaybol konudan.
Vs atamazsın diyorsun 3 kere vs attın benle 1 el alabildin sadece bumu senin rekabetin surayım diye geziniyorsun bide ? 10 0 kesilip bu lafları nasıl söylüye biliyorsun bana ??
1. Köy 1 Level Slotun Sürgünde Ne isi var diye bende cok sorguladim ;(

Slotlar konuya bakyor @Oguzhan konuya bakip Gleyyyy Falan cekyon Sanirim :D hayranlik uyandirdiysa elimi öp vs ögreteyim :D

Buyrun beyler attım video bakıp nasıl vs atılır öğrene bilirsiniz
 
D

Deleted member 1065

Guest
aglama la dun vs cekiyordun alttan pm attim hemen r yaptin istedigin iddiaya varim bu aksam atalim bakalim nasil atiyormussun sura vsyi
Temiz bir kirbac yer defolur gider
Vs atamazsın diyorsun 3 kere vs attın benle 1 el alabildin sadece bumu senin rekabetin surayım diye geziniyorsun bide ? 10 0 kesilip bu lafları nasıl söylüye biliyorsun bana ??


Buyrun beyler attım video bakıp nasıl vs atılır öğrene bilirsiniz
Lan zavalli cocuk 🤣🤣🤣 arifin konuyla ne alakasi var gazman gazaba gaz biraktirdi diyemi zoruna gidiyor 1000 T yi getirde gel
 
W

Whipper

Guest


buyrun arkadaşlar 10 4 lük slottur kendısı FULL DANS KESIMI
vs nasıl atılır ögren az slot bide bu arada sen suramısın ki kardesım ben seni slot olarak göruyorum hep
vs cektıgim zaman hep afk moda gırıyrosun dedıgım gıbı vs bılmıyorsan gel ögretım sana @Oguzhan
 

CanseveN

Debout.
Oyuncu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
500
Yaş
18
Nick
CanseveN
Lonca
1881
Sınıf
Sura
Krallık
Shinsoo
Sunucu
Keith
Vs atamazsın diyorsun 3 kere vs attın benle 1 el alabildin sadece bumu senin rekabetin surayım diye geziniyorsun bide ? 10 0 kesilip bu lafları nasıl söylüye biliyorsun bana ??


Buyrun beyler attım video bakıp nasıl vs atılır öğrene bilirsiniz
atsam kac tane konu atarim buraya bilgin vardir umarim ama yandaslarin kudurur ve useniyorum ki durumu biliyorsunuz zaten cok konusuyosun ama bos oyle yaparim boyle yaparim alttan sura vs atilir yazdiginda pm atiyoruz cevaplamiyorsun zaten swde bizden baska vs atan birileri yok kime vs cekiyorsun ki alttan ? primcinin tekisin ben yine kesilcegimi bilsem yine cikar atarim ama sen anca alttan vs cekip prim kasarsin uza surdan :D
 

Juex

Lusifer
Oyuncu
Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
339
Nick
Juex
Sınıf
Ninja
Krallık
Shinsoo
Sunucu
Keith
Tebrikler iyi şamarlamışsın tokat manyagı yaptınız :Dd piyasada Allahtan isim izi yok hee isim izi atamaz artk
 

REDBLADES

VEFALITURK
Oyuncu
Katılım
12 Şub 2019
Mesajlar
483
Konum
İstanbul
Nick
REDBALDES
Lonca
VEFALITURK
Sınıf
Sura
Krallık
Shinsoo
Sunucu
Keith
10 0 Kestiğim bir slotu daha bir daha niye keseyim söylermisin ?

Bizden aldığın itemlerimi söylüyorsun kadir vs atıcam seti versene ? unuttun heralde o günleri demi bize sorup vs atıyordun şimdi inkarmı ediyorsun ?
bittane kanıt sunsana benim senden item aldığımı kanıtla jax carından REDBLADES silcem sen hayatında vs ne olduğunu bilmezken biz vs atıyorduk şimdi konudan defol gitt birilerine yaman item iste hadi bakam kocum kesildiğinle kal
 
D

Deleted member 1065

Guest
bittane kanıt sunsana benim senden item aldığımı kanıtla jax carından REDBLADES silcem sen hayatında vs ne olduğunu bilmezken biz vs atıyorduk şimdi konudan defol gitt birilerine yaman item iste hadi bakam kocum kesildiğinle kal
gleylet gleyler susar
@Pasteur Tebrikler EVOBANK İFLASSSSSSSSSSSSSS
tesekkür ederim kardes 🤣
Tebrikler iyi şamarlamışsın tokat manyagı yaptınız :Dd piyasada Allahtan isim izi yok hee isim izi atamaz artk
ya zaten her türlü rezil daha biraz önce 2 part can kesti 2000 gaymesi getti
 
D

Deleted member 1065

Guest
En tatlı kudurmalar chunjoyu kesince başlar derlerdi inanmazdım kanıtı :)
kim demisse saglam demis :D yeni uyandim güzel terapi oldu :D


buyrun arkadaşlar 10 4 lük slottur kendısı FULL DANS KESIMI
vs nasıl atılır ögren az slot bide bu arada sen suramısın ki kardesım ben seni slot olarak göruyorum hep
vs cektıgim zaman hep afk moda gırıyrosun dedıgım gıbı vs bılmıyorsan gel ögretım sana @Oguzhan
Konusturma Sunu Yoksa bi gley ceker tün chunjo sesi duyup damlar konuya
 

Cuhanna

Tigris
Oyuncu
Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
231
Yaş
24
Konum
Amasya -Fransa
Nick
Cuhanna
Sınıf
Sura
Krallık
Shinsoo
Sunucu
Keith
tebrikler :D :D :D
ne diyim şimdi hani 10-0 kesilinde sura oynamayı geç oyuna girmesin bunun yancıları nerde onlar gelsin az yorum yapsın bu wsye onlar ne dicek rezelat cidden suraya hakaret bu :D :D :D
 
D

Deleted member 1065

Guest
Tebrikler hers baya zor geçmiş gibi gözüküyor vs :)
ecel teri dökyordum ama vs yi kazanmak icin degil :D cani yariya indirmemek icin :D
tebrikler :D :D :D
ne diyim şimdi hani 10-0 kesilinde sura oynamayı geç oyuna girmesin bunun yancıları nerde onlar gelsin az yorum yapsın bu wsye onlar ne dicek rezelat cidden suraya hakaret bu :D :D :D
bu prej falan bu beni 10-7 kesip dans ettigi zaman creppy falan yazyordu sanirim @PrejudiciaL Creppyi gördünmü yoksa bu günde göstereyimmi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Konuyu okuyanlar (Oyuncu: 0, Misafir: 1)

Üst